Koppeling afstellen of nieuwe kopen? - Het Scooter Forum
Michelin Winter banden

Ga terug   Het Scooter Forum > Techniek > Afstellen

Antwoord

Discussietools
Oud 23-08-2004, 17:55   #1
DJM
Registered User

DJM's schermafbeelding

Perso Scoot: 11110
Arrow Koppeling afstellen of nieuwe kopen?

Ik heb een scooter met minarelli horizontaal met standaard cylinder, Laser X-pro, afgestelde carb (2 maatje groter dat standaard door dealer gedaan, en de varioring er uit en afgesteld.

Nu is m'n top 80 kmpu, vind ik op zicht genoeg maar zou denk ik wel meer kunnen zijn. Maar wanneer de motor warm is, dan trekt ie vanuit stilstand soms heel slecht weg. De dealer heeft al de strakste trekveertjes erin gedaan die hij had.

Kwa geld maakt het m'n niet veel uit, hoewel ik em liever laat afstellen.
Wat raden jullie aan om kwa afstelling aan te passen (kan ik dan bij de dealer voorstellen). Of een nieuwe koppeling kopen; Mallossie, Polini of een ander. Bij "meningen en ervaringen" zijn de meeste reactie wel positief, dus graag dan suggesties specifiek voor mijn scooter.

Alvast bedankt.

Honda MB50 > Puch Maxi > Vespa Si > Puch Maxi > Yamaha DT50MX > Honda Camino > Vespa Si > Vespa Ciao > Peugeo Elyseo > Vespa PK50 > Aprillia Habana > Gilera Runner > Beta Eikon id=11110
DJM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-08-2004, 18:04   #2
Het ondeugende jongetje
Lid

Het ondeugende jongetje's schermafbeelding

Perso Scoot: 51406
hoe bedoel je dat hij klote optrekt alsie warm is maakt hij dan te weinig toeren? zoja dan mot je een nieuwe koppeling hebben want met de strakste trekveren mot je tog heel wat toeren hebben.
tkan ook aan je koppelingshuis liggen die niet helemaal lkkr meer is maar dat mot je ff kijken.

Ik neuk jullie allemaal de moeder
Het ondeugende jongetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-08-2004, 19:09   #3
DJM
Registered User

DJM's schermafbeelding

Inderdaad te weinig toeren en wanneer ik dan boven de 20 kmpu kom gaat hij wel weer lekker door...

Honda MB50 > Puch Maxi > Vespa Si > Puch Maxi > Yamaha DT50MX > Honda Camino > Vespa Si > Vespa Ciao > Peugeo Elyseo > Vespa PK50 > Aprillia Habana > Gilera Runner > Beta Eikon id=11110
Oud 23-08-2004, 19:12   #4
gila sr www
piem0lcr3w

gila sr www's schermafbeelding

Perso Scoot: 9690
dat is meer een teke van een ietsjes te grote sproeier doe is een maatje kleiner erin.. of laat het doen

en vraag is welke trekveertjes erin zitte.. maar als het de strakste zijn die ze hebbe dan zal dat wel goed zijn..

ik zeg eerder: iets te grote sproeier

ik heb genoten,van jou snor,onder mijn kloten
gila sr www is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-08-2004, 19:32   #5
DJM
Registered User

DJM's schermafbeelding

De sproeier is 78 en de orginele is 76. En denken jullie dat m'n snelheid klopt met de spullen die ik heb? En mocht ik een nieuwe koppeling kopen welk merk en welk type?

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.